Rustig blijven op je werk, hoe doe jij het?

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Artemis 2 jaren, 8 maanden geleden.

• Auteur
     Irene 
    Bijdrager

Ik heb dus sinds een jaar een kantoor baan.
    En dit bevalt me goed, ondanks de dagelijkse struggles.

Ik heb ontdekt dat ik inmiddels allemaal kleine trucjes heb om mijn onrust te beheersen en de dag door te komen.
    Dit hebben jullie vast ook!

Ik vind het wel leuk om te horen wat jullie zoal de dag door helpt ^^

Irene 
    Bijdrager

Ik zelf heb bijvoorbeeld verschillende afspeellijsten met muziek om per bui zo productief mogelijk te zijn (bij onrust kalmerend, en bij vermoeidheid juist powerfull)

Ook heb ik verschillende ‘desk-toys’ om mijn handen bezig te houden tijdens het werk.
    De tangle heb ik een tijdje gebruikt bijvoorbeeld. Tot bleek dat mijn fidget behoefte iets te sterk was en er echt 5 stukjes afbraken. Voor rustigere momenten heb ik nu een hele kleine tangle ;p
    En ik heb een… Ja. er is eigenlijk geen naam voor. Maar een fidgettoy gemaakt van sleutelringen en stukjes fietsketting. Heel logisch. Maar vooral super fijn!

Dit alles samen met heel veel tripjes naar de printer helpt mij de dag door ^^

Nathalie 
    Bijdrager

Ik heb geen kantoor baan dus ben vaak al druk heen en weer aan het springen ;). Hierdoor kan ik dus door schieten in het druk bezig blijven zijn. Muziek helpt mij altijd goed. Ook ga ik vaak om rustig te worden naar buiten om even een stuk te lopen of aan het water te zitten.
    Daarnaast heb ik altijd een haar elastiekje om mijn pols zitten zodat ik daarmee kan spelen.

Artemis 
    Bijdrager

ik heb het geluk dat ik in de zorg werk.. hier maak ik de nodige kilometers al haha?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Log hier in met je gegevens

of    

Forgot your details?

Create Account