Dexamfetamine

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ans 3 jaren geleden.

• Auteur
     Signum Marketing 
    Sleutelbeheerder

Wat zijn jouw ervaringen met dexamfetamine?

Ans 
    Bijdrager

Hmmmm, goeie vraag… Ik ben zo iemand die niks ‘registreerd’ maar gewoon meemaakt en vergeet :p
    Heb ik 3 dagen rugpijn Is dat ontzettend vervelend, en vraagt iemand na een week hoe het met de rugpijn Is, dan moet ik hard nadenken wanneer het was, wanneer het over Is gegaan (als ik geen last meer heb) en of ik het eigenlijk nog wel (of niet) voel.
    Ik kan echt niet benoemen wat het doet, het enige wat me opviel toen ik de juiste dosis Had was dat de tijd niet zo hard voorbij ging ?
    Heb nog steeds moeite om aan vervelende klussen te beginnen, maar met de de kan ik wel doorgaan tot het klaar Is, en ‘verzin’ niet continu smoezen voor mezelf wat ik ècht eerst moet doen zodat ik het weer voor me uit kan schuiven 😉

Het Is dus voor mij niet echt hèt wondermiddel waarbij alle mist optrekt en focus en concentratie onuitputtelijk Is, maar ik heb een hulpmiddel die me uit het modderpoel helpt waar ik doorheen lijk te lopen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Log hier in met je gegevens

of    

Forgot your details?

Create Account