Reageer op: Werk adhd en ik

Anoniem

Hoi Arda,

Ik sport best veel, Zumba is mijn hobby. Ook hier merk ik dat mijn adhd mij soms in de weg zit. Dan gaat mijn hoofd sneller dan mijn lichaam en ga ik dus ook weer de fout in. Nu is dat hier niet erg en levert best leuke en lachwekkende situaties op.
Ik heb medicatie gehad en ben daar in de testfase mee gestopt. Ik slikte 4 x maaldaags methylfenidaat en heb dat ook geprobeerd om 4x daag 2 tabletten te slikken maar bij beide werd ik er niet goed van. Andere middelen werden niet vergoed en nu word de medicatie volgens mij helemaal niet meer vergoed want had de laatste keer alles zelf moeten betalen. En dat is ook een hele grote reden niets te slikken.
Meditatie tja ik kan nog geen 5 minuten op de bank zitten zonder iets anders te doen dus denk ik dat ik na 30 seconden weer vergeten ben dat ik met mediteren bezig was.
De laatste tip van de kookwekker ga ik zeker eens proberen al is dat op het werk een beetje lastig haha ik zie mezelf al lopen met de wekker.
Er zijn wel momenten dat ik heel gefocust bezig kan zijn en dat is als ik fondanttaarten maak. Dan kan ik heel geconcentreerd uren aan 1 stuk bezig zijn. En dan vergeet ik echt alles om mij heen, vergeet dan zelfs te eten en te drinken. Dus het kan wel.

Ik ga binnenkort een afspraak maken met de huisarts. Want ik wil toch op de arbeidsmarkt actief blijven, wat erg lastig is omdat ik ook nog eens borderline heb. Maar ik ben een vechtertje dus het komt goed!

Log hier in met je gegevens

of    

Forgot your details?

Create Account